WEBRAND van IT1: 360° marketing voor KMO's

Geplaatst op 01/01/2013

WEBRAND: het ontstaan

"Om onze webdevelopment afdeling af te stemmen op de noden van de markt, hebben we vorig jaar een grondige analyse uitgevoerd waarin we onderzochten wat KMO’s vandaag echt nodig hebben," legt Mario uit. "Iedereen maakt tegenwoordig websites, van studenten tot mensen in bijberoep. Daarmee kunnen wij niet concurreren. Wat wel naar boven kwam tijdens ons onderzoek, was dat veel KMO’s geen echte huisstijl of geen digitale strategie hebben. Het is nochtans belangrijk dat KMO’s investeren in digitale communicatie, er komt immers een heel nieuwe generatie van digital natives aan, die gewoon zijn om online te converseren en te shoppen."

"Daarom hebben we de divisie WEBRAND opgericht, om onze klanten de hulpmiddelen te bieden een sterk merk te creëren. Wat infrastructuur betreft, staan we bekend als een one-stop-shop. Hetzelfde willen we toepassen voor onze webdevelopment diensten. WEBRAND doet aan 360° marketing, van logo’s tot conversation management en alles daartussen."

Lees het volledige artikel

terug naar het overzicht

Verklaring over cookies